Så var man uppe ...

Idag blev det ännu en sen morgon för oss .
Skönt att ligga & dra sig & halv sova vidare.
Snacka om att man inte pallar när man ska behöva vakna om nätterna för att amma,
bortskämd som man är är man svintrött morgonen efter & sover bort halva dagen.
Ängla får nog lära mig ett & annat.
Fick även palla arslet ut sängen & byta en rejäl blöja , det händer inte heller ofta.
Hon var lite små sur på morgonen men så la jag henne på mitt bröst så var allt bra igen.
Mysstunden på morgonen är häärlig:)

Nu har hon precis fått lite mat & ligger & håller på att somna i vagnen.
Mitt lilla skogstroll , älskar henne något ofattbart .

Jag ska sätta på kaffe & se om jag få i mig lite frulle ,
snart kommer älsk hem också :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?