Söderåsenspissfastigheter....

Nu får dom fan ta & ge sig , tydligen har de höjt hyran med yttligare hundralappar ,
DOM KAN ÄTA SKIT.
Imorgon ska jag gå ner & kräva lite upprustning av lägenheten , för jag betalar inte
dom pengarna för en jävla lägenhet som är så nergången & nada fungerar.
Annars har jag ju massa fritid nu som mammaledig & bråkar tills jag får min vilja fram.
Nötter , sen har hyresvärden inte meddelat något om hyreshöjning utan HYRESGÄSTFÖRENINGEN
skickar ut detta till oss .

Söderåsensfastigheter är inget man ska hyra av iallfall ,
om man inte vill betala äckligt mycket pengar för en sunkig lägenhet.

uppdatering; Kanske ny lägenhet på g , vi får se .
Håll tummarna!








Postat av: carro

Jo vi har bil. Hon sover jättebra i bilen, kruxet är när vi ska ta upp henne ifrån babyskyddet...Då vaknar hon ju

2008-12-10 @ 13:13:27
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Treeeeklöööövern sjuuunger

2008-12-10 @ 13:48:49
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?