Städa & amningsprat.

Har börjat städa lite , köket är nästan klart men dammsugit hela lägenheten iallfall.
Får fortsätta när vi är hemma igen.
Tråkigt att städa numera, haha , så lät det inte innan ;)

Ja , amningen fungerar som den ska i sig förutom att hon inte blir helt mätt,
på morgonen blir hon & på kvällen oftast men resten nja , hon är kinkig & inte sig lik,
men får hon ersättning är hon glad & sover gott mm .
Kämpar på , försöka få igång mjölken igen , ammar först & ersättning efter om hon behöver,
är inte beredd att lägga ner amningen helt än , utan vill försöka ett tag till.
Hela morgonen har jag ammat stup i kvarten , gnällig har hon varit & inte helt nöjd,
gav henne ersättning , då somnade hon , låg vaken i vagnen en stund & log som bara den,
sen somna hon igen .
Jag vill bara att hon ska må bra & vara glad , jag har lagt ner tanken på att jag är en otillräcklig mamma
som inte ens kan ge min dotter mat , för det är inte hela världen , mår hon bra , mår jag bra!
Men ja , som tidigare nämnt är det ändå jag eller Danne som ger henne flaskan ,

det är vår egna stund med henne & den är viktig.


 









Postat av: Lajsa.net

Jag längtar tills jag ploppat ut vår bebis så har vi nått att prata om igen.. haha.. Just nu är allt ett frågetecken för mig.. :P .. Fan jag känner ingen med bebis typ och den senaste bebisen jag höll i var liksom.. Ida.. hon är typ 8 nu!! :O

2008-12-23 @ 13:12:59
URL: http://lajsa.net
Postat av: Lajsa.net

Illamåendet är kvar, tyvärr.. Brukar alltid må jätte illa på morgonen och typ en timme efter varje måltid. Ligger i soffan och vill kräkas varje gång.. Haha.. Men jag har faktiskt inte kräkts nånting än.. Vilket är skönt.. Men kräkillamåendet är där hela tiden.. :(

2008-12-23 @ 14:08:25
URL: http://lajsa.net
Postat av: Erika

Hej! Grattis till dottern. Själv fick jag en son den 6/12 och jag känner igen det där med amningen, jag ger lite ersättning efter amningen då han inte blir mätt ordentligt... men vill verkligen inte ge upp ännu, de är ju såå mysigt. Vi får hoppas att det kommer igång igen :=)

God Jul & Gott Nytt År.

Mvh//Erika & H

2008-12-23 @ 19:15:43
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: Anonym

God Jul på er :)

2008-12-23 @ 22:39:34
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?