Uscha..

Vaknade inatt av att jag var tjock i halsen & sprängade huvudvärk , mindre trevligt.
Lillan var hungrig också & blev inte helt nöjd med bröstet , så hon fick lite ersättning också.
Hon har sovit väldigt oroligt inatt , men det är sånt som kommer & går ju.
Kan vara att hon är väldigt snorig också ?

I morse var man inte människa för huvudet värkte lika mycket & halsen äcklig,
men fick masa mig upp ändå & älsk hade fixat frukost.
Lillan la av en rejäl fis som stank värre än fan så älsk höll på att spy haha.
Duktig liten flicka vi har , eftersom han kunde göra så mot mig när jag på tjocken & inte
klarade av minsta lukt utan att behöva & kräkas ;)

Nu sitter snoris i bärselen nöjd & belåten hos pappa , han har börjat fixa på maten
& jag ska ta mig en dusch alldeles strax.
Sen blir det bara mysa för hela slanten innan han ska till jobbet.
För min & Änglas del blir det bara ut med Sina & vila upp mig.

Lagom kul att bli sjuk några dagar innan vi ska gifta oss , jävla tur man har alltså.
Hoppas iallfall det försvinner tills dess , för annars lär man ju inte vara pigg på när vi ska ut & fira
på kvällen , själva vigslen tar ju ca 5 minuter haha.








Postat av: Anonym

Hahaha, coola Ängla ;D

2008-12-16 @ 23:03:13
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?