Ååååh...

Nu ringde en om ett jobb som personlig ass. till en liten flicka
dock bara som avlösare , men hur surt känns det inte när man inte kan ta något.
GHAAA, jävla apkropp :P
Men det hade varit kul att jobba så men kan jag inte så får det ju vara.
Fick snällt säga att jag är sjukskriven för foglossningen så jag fick lite lyckoönskningar
istället.
Varför kunde dom inte ringt för någon månad sedan , då hade jag ju säkerligen kunnat
ta det eftersom det inte alls är lika tungt som det vanliga jobbet jag har.

Ibland blir jag bara knäpp på hela skiten :P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?