Ab imo pectore

Förresten , har lite frågor till er läsare faktiskt,
någon som kombinerat dop & bröllop samtidigt?
Eller tja, berätta om ditt bröllop om du har haft ett oavsett.
Vi snacka lite om det i dag påväg till Landskrona, ev blir det kombinerat med dopet.
Vad säger ni ?
Innan har jag varit tvärsäker på att gifta mig ska jag aldrig göra,
men så träffade jag ju Daniel , så var det som bortblåst.
Aldrig haft några tankar om hur jag skulle vilja ha det,
just för jag aldrig tänkt mig att kunna gifta mig .
Något stort är inte intressant på det viset , det är klart.
Ge mig lite tips & ideer :)









Postat av: LAJSA.NET

Man kan gifta sig i smyg ju.. eller inte i smyg men överraska alla :D .. Haha.. Kan bli himla kul faktiskt.. Ni döper lillan & alla tror det är klart sen slänger ni över henne till mormor/farmor och ställer er framför prästen osv.. Tsss.. :)

2008-07-09 @ 22:33:33
URL: http://lajsa.net
Postat av: ina burstrom

Åh, Lajsas kommentar var ju riktigt kul :)

2008-07-10 @ 00:54:51
URL: http://inasaraburstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hade mitt dop när mamma och pappa gifte sig. Inte för att jag kommer ihåg men folk har sagt att de var bra, även mamma och pappa tycker de^^ hur går de med bebis kul att läsa din blogg^^

2008-07-10 @ 12:35:52
URL: http://www.designyourself.se/
Postat av: Kornelia

Jag gjorde så och tyckte inte alls om det, hade velat ha dopet först och sen gifta mig senare.

Blir för mycket med båda samtidigt för man vill ju att man har den dagen för sig själv och sin älskling men det blir ju så att man ska ta hand om barnet oxå.

Bröllopsdagen ska vara speciell oavsett om man överraskar alla eller inte, men blir det dop oxå får du fixa och dona och har kanske inte så mycket tid för själva bröllopet:( Samma med dopet det ska vara ett minne för livet för den lilla, men det kan försvinna i allt annat. Så tänk noga innan du bestämmer dig:)

Ha det fint och jag håller tummarna för er att ni får lgh:)

2008-07-10 @ 13:09:59
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Postat av: Natta

Den enda nackdel jag hört om det är att man inte får som en egen dag. Bröllop är ju liksom brudparets dag och dom som ska synas osv. Men vill ni kombinera så gör de =)

2008-07-10 @ 18:52:20
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?