Äntligen hemma från jobbet.

Äntligen är man hemkommen efter en helvetisk dag på jobbet,
varit en stressig morgon & lite annat .
Ont värre än fan själv har jag vilket jag vanligtvis inte har efter att ha jobbat dag,
ont får jag men inte SÅHÄR ont.
Aja, nu är det vila som gäller , ska lägga mig en stund så det avlastar lite .
Sen är jag ju tack & lov ledig imorgon så det är prima skinka !

Annars är jag relativt pigg idag får jag ju säga, det kan man säga att Ängla också varit,
full rulle på henne hela dagen , men det är ju mest mys med det så :)
Som sagt nu ska jag lägga mig en stund , pussa lite på Sina ,
sen efter 6 kommer Zebra,hennes ägare, David & Caroline.
Håll tummarna för det går bra idag .
Sen kollade jag lönespec. på nätet , väldigt skaplig lön får jag ju säga,
hade inte räknat med så mycket haha , men tacka vet storhelger ;)
Imorgon är det lägenhetsvisningen , är rätt spänd på att se den,
tror den är bra faktiskt !
Hoppas bara vi får denna ifall vi vill .
Bästa är att det är tvättmaskin i lägenheten också ;)
Sen får man ju hålla tummarna att hundar är tillåtet,
kommer dock inte säga vad det är för hund/hundar för då blir det väl
ett nej för det , man vet ju vad andra fått stå ut med .
Skriver lite senare , har noll koll på var huvudet tog vägen ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?