Bebis resan !

  • Enligt uträkningar blev jag gravid 16 februari - 08.
  • Plussade 25/2 , blev en chock för mig trots vi planerade liten.
  • Första bm besöket hade vi den 29/2.
  • Såg tösen första gången med VUL , 12 / 3.
  • Rutin UL då vi även fick veta att vi ska få en flicka 3/6.
  • Första sparkarna jag fattade var sparkar 5/6. (Veckan efter kunde även Älsk känna henne.)
  • BF 7 N O V E M B E R. ( Idag är det exakt 4 månader kvar )



Ängla har krig i magen , sitter här & beundrar hur det syns hur hon sparkar,
tänk att man kan älska någon man aldrig träffat så mycket som man gör,
det lilla pyret är värt allt här i världen .
Trots gravidteten har varit ett helvete så kan jag inte säga att jag verkligen hatar det,
jag får det finaste man kan få utav det !

"Lilla du därinne 
Jag undrar så vem du är 
Att jag vet så lite om dig 
Fast du redan är här 

Är det dina tår jag känner 
Är det ditt hjärta jag hör slå 
Är det sant att du har ögon och naglar 
Och en mage att pussa på? 

Jag vet så lite om dig 
Fast du redan är här 
Men jag älskar dig som tokig 
Vem du än är!

Det är som ett mirakel 
när ett barn har blivit fött. 
Ut kom en liten mänska 
som ingen förut mött. 

Ett spädbarn är så vackert 
och dess doft helt underbar. 
Och det är nåt visst med blicken 
som är sällsamt vis och klar. 

Från den stund man tar emot det 
blir inget mer detsamma. 
För ett barn förändrar livet 
för sin pappa och sin mamma... 

Ett sånt hav av ömsint kärlek 
som plötsligt väller fram 
för detta lilla under 
som ännu vägs i gram."









Postat av: Frida

Tusen tack, skall gå in där o spana lite nu. har så tråkigt när man inte är på jobbet :)

2008-07-07 @ 14:54:30
URL: http://fridalundquist.blogg.se/
Postat av: Maria

vilken underbart fin mage :-D

2008-07-07 @ 15:36:58
URL: http://blankagolv.blogg.se/
Postat av: nadja - leijas mamma

svar: nej, precis :)

vi får se!

2008-07-07 @ 20:27:37
URL: http://nadja92.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?