Dåligt samvete kan alla få .

Jag fattar egentligen inte varför jag får så dåligt samvete
för jag ringer & sjukanmäler mig , det är ju trots allt det som är bäst för mig .
Men så får man ju höra att dom hade räknat med en & det är så svårt med vikarier,
men det är ju inte något jag kan styra över ?
Det är alltid samma sak varje helg , det fattas folk & det ska jagas tag på någon som
kan gå in & jobba, men varför inte se över de som står som "tillgängliga" men aldrig är det?
Söka nytt folk som faktiskt ÄR villiga att jobba extra när det behövs & inte ignorerar när det ringer.
Nej jag blir bara trött på det att man ska få samvetskval över det hela,
men nu vet dom iallfall att ev. kommer jag inte jobba mer så ,
blir jag sjukskriven får dom ju inte en chock !

Ska man egentligen behöva få samvetskval över sitt jobb ,
ska man inte tänka på vad som är bäst för sig själv ?
Jag har aldrig gjort det , men nu MÅSTE jag eftersom
det inte bara gäller mig utan även min lilla tjej.
Jag kan inte stressa runt , få sammandragningar som gör så förbannat ont
& gråta av att ha ont , så vill jag inte ha det iallfall !








Postat av: Natta

Du ska inte ha dåligt samvete alls! Det är faktiskt för en viktig sak det här och jag tror dom förstår också =)

2008-07-18 @ 10:10:36
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Asall

Söt blogg!

2008-07-18 @ 15:42:15
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte jobba så kan du inte. :) Så är det! Rent ut sagt så har du en FÖRJÄVLIG graviditet, så.. Dom bör förstå!

2008-07-18 @ 21:39:46
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?