Färdig med städningen för idag.

Nu har jag städat klar för idag , tagit det mesta faktiskt så jag är nöjd.
Lite kvar men det tar jag imorgon eller i veckan iallfall.
Det där med målningen har fastnat , får väl se vad jag hittar på .
Nu sitter jag & tar det lugnt , behövs faktiskt.
Ont gör det , men jag får faktiskt skylla mig själv idag .
Snart blir det väl sticka till svärmor , eller ja gå dom 200 m det är till henne ;)
Väntar in samtalet alt. tecknet haha;)








Postat av: LAJSA.NET

Detta vill jag ha: Minst en 3:a, inte för långt till älsk jobb i Hyllinge. Gärna stadsliv & inte too much lantligt som vi bor nu. Bussförbindelser är ett måste. Trädgård eller större balkong. Badkar! Grönområden till doggzen. Inte högre än 2:a vån om där inte finns hiss. Man vill inte gå upp & ner med t.ex barnvagn. Gärna närhet till sjö/hav så man kan "gå" ut med doggzen.



Tycker inte jag ställer för höga krav :P .. Hittade två nya 3:or i Örkelljunga.. Men wtf.. Det e nog lite långt?

2008-07-22 @ 15:08:58
URL: http://lajsa.net
Postat av: Natta

Ja äntligen är alla kilona borta! ;D Inte för att jag lagt ner tid på att bli av med dom :O annars hade de kanske gått fortare :D

2008-07-22 @ 18:10:54
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?