Fredags morgon !



Godmorgon !
Idag gick jag upp kl. 10 , ont överallt efter promenaden på festivalen igår.
Men det var mysigt att gå där trots värken , idag blir det en runda ner ikväll
med Melanie & möta upp Linn :)
Varit ute med Sina också , men hon är lika trött som vanligt så det är som att
gå med en sten i koppel .
Käkat frukost & nu njuter jag av riktig kaffe latte ,
fick mig en chock när jag öppnade espressoburken bara , poff sa det
så var det bönor överallt ungefär :P
Men va gott det är !
Får ju användning för bryggaren så man ska inte klaga haha.
Idag ska jag bara vila upp mig för att orka gå ikväll ,
går ju lite sisådär om man säger som så .
Folk måste skratta när dom ser mig komma !


I morse hade Ängla party i magen , trodde som vanligt hon var på väg ur magen på mig ,
sen har hon ju börjat sparka högre upp , igår satt jag med handen där & kände en riktig kick,
snart är väl på revbenen & skit haha.
Hon reagerar även på en viss låt , när jag spelar den brukar hon börja :)
Innan har det ju bara varit när Danne hörs hon reagerar & sparkar loss.
Jag blir lika varm innuti när älsk berättar hur mycket han längtar efter henne ,
vet faktiskt inte varför men det känns så skönt .
Vår lilla flicka <3
I morgon går jag in i v. 26 , tiden går rätt fort trots att man går hemma faktiskt,
trodde det skulle kännas som en hel evighet men faktiskt inte.
Har börjar njuta av hela grejen på ett annat sätt & kan nästan tycka det är lite mysigt
att vara gravid , JAG tycker det är MYSIGT ?!
Men nu får jag lugn & ro , kan vila mig & bara vara helt enkelt .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?