Godmorgon !

Så var det Måndag igen , helgena går för fort nu förtiden enligt mig.
Men den har varit helt ok , förutom att min nedsatta rörlighet som går mig på nerverna.
Inatt har jag sovit dåligt som tusan , hur man än ligger så är det obekvämt ,
inte lättaste att hitta någon ställning att sova bra i då :P
Sen är ju tabletterna mot mitt kräkande slut , finns inte att få tag i än,
vilket resulterar i att jag mår tio gånger värre nu ,
i går var jag på helspänn & höll på att kräkas för ingenting men jag försökte
bli sittandes & tryckte in något i käften så fort det var på väg upp.
Imorse samma sak , under att det inte hänt något än , det sitter i halsen konstant.
Undrar hur det kommer gå på jobbet, man får ju stå ut med en hel lukter & så
när man jobbar inom äldreomsorgen , det är oundvikligt !
Jaja, spyr jag så spyr jag , inte mer med det .
Känner mig duktig jag som gått upp tidigt fastän jag börjar jobba 15.30 idag,
men sen är det ju inte helt sant för vaknar jag somnar jag inte om , men det behöver
vi inte bry oss om :P
Åt frukost med Älsk innan han åkte till jobbet ,
varit ute med Sina, hinkat i mig kaffe .
Nu ligger Sina & sover  , ovanligt att den hunden lägger sig igen ?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?