Godmorgon !

Uppe som vanligt vid denna tiden , nästan lite hemskt haha.
Hunnit äta frukost, dricka kaffe, varit ute med hundarna ( vi passade Bella i natt )
& nu har man läst bloggarna man brukar, dock ute efter fleer,
så länka gärna till bra bloggar !
Snart dyker svärmor in efter jobbet , hämtar Bella .
Idag ska jag iallfall upp till svärisen när hon vaknat ,
kaffe & babbel , det är lika härligt varje gång.
Sen ska jag fixa lite papper & så , annars blir det lugnt
om jag klarar av att hålla det , annars hittar jag säkert något
jag kan röja/ städa .








Postat av: Emma/knasliisa

Jag beundrar dig över att du har så bra kontakt med din svärmor. Men det ända jag får höra är gnäll och en massa skit snack om hur dålig man är. Roligt eller hur?

Kram Emma

2008-07-23 @ 15:54:40
URL: http://emmavberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?