Gokväll !

Lite uppdatering nu då.
Älsk & Linn kom hem & väckte mig vid 5 tiden ,
eller nu ljög jag , Sina hoppade på mig & slickade mig i ansiktet
för hon blev så glad av att dom kom.
Sen fick man pussar av Linn också :)
Vi har inte gjort för mycket ikväll , dom har spelat tvspel & jag har fixat mat.
Nu ligger dock lilltjejen i hallen i ren protest för hon skulle lägga sig ,
men visst det funkar det med ;)
Jag lär snart hoppa i loppelådan för jag är trött som ett svin ,
ont överallt & kan knappt röra mig utan att det hugger till som tusen knivar.
Jag försökte mig på att städa innan idag, då kunde jag knappt stå på benen,
roligt värre säger jag bara.
Längtar tills stödbältet kommer , OM det nu har något att ge.
Nu har Linn lagt sig i sängen igen & Sina efter ;)

Imorgon går jag in i v. 24.
Tiden börjar gå rätt fort numera, i början kändes det som evigheter kvar,
men nu så börjar det väl kännas lite bättre , inte allt för länge kvar.
Tyvärr blir det ju värre kroppsligt för varje vecka,
men tösa får mer kraft i sina sparkar & slag ;)
När hon kör igång ordentligt så guppar hela magen ,
ser fräckt ut , men så fort någon ska känna eller se så slutar hon.
Bara älsk som kan få henne att sparka när han ligger på magen eller håller handen.
Men nu så bökar hon runt så magen vippar, när han vänder sig för att se lägger hon av.
Jaja, har väl inget vettigt att skriva nu ...








Postat av: linn

ha en trevlig kväll! :)

2008-07-11 @ 23:44:02
URL: http://linnerikssons.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Varning för dessa nappar!



http://freijasmamma.blogg.se/2008/july/varning-barnvanlig-knappast.html#comment

2008-07-12 @ 12:27:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?