Haltande hund.

Sina har troligen sträckt en muskel efter massa lek & bus,
hon reagerar inte när man trycker , stäcker ut hennes bakben överhuvudtaget,
så ont verkar hon inte ha , men hon haltar lite , men springer runt ändå .
Skönt det , så nu gäller det bara vila för snäckan .
Men det har blivit bättre så det går åt rätt håll .
Precis varit ute en sväng med henne , nu är det ju rätt perfekt för oss båda
eftersom hon inte ska gå längre stäckor med en sträckning,
vilket passar mina höfter & kropp utmärkt ;)
Snart dags för jobbet , eller ja några timmar har jag att slå ihjäl.
men nu underhåller jag mig med att kolla på den levande magen,
det gungar fram & tillbaka, upp & ner som lillan busar runt .
Finns inget så mysigt som detta !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?