Ibland kan man bli tokig .

En stund efter att älsk åkt till jobbet vilket han gjorde runt 8 tiden började
våra söta grannar spela cirkusliknande musik på högsta volym,
visst att det inte bryter mot några regler efter kl. 6-7 MEN vad hände med hänsyn?
Dom har dock aldrig haft hänsyn för någon i detta huset , därav 500 klagomål på dom,
men förhevlete vem börjar ha circusdisco kl. 8 på morgonen?


Sen när älsk sa hejdå imorse började Ängla sparka som f-n vill jag lova,
trodde hon skulle komma ur magen på mig haha.
Det är något med när Danne pratar , det gör så hon blir helt vild :)
Men sen fick jag halv sova fram till 10 trots fanskapen ovanför oss.
Ser fördelen med att kanske flytta till den lägenheten vi kollade på igår,
inga grannar över oss .
Nu sitter jag & väntar att telefonen ska ringa, hon skulle ringa idag
men när vet jag ju inte,  men förmodligen blir det innan jag går till jobbet 15.30.
Usch ja , jobba ska jag också göra idag , inget kul alls får jag ju säga,
kan nästan gråta av tanken för det gör ONT att jobba.
Men hey , jag ska nog härda ut det ett tag till ,
borde kanske egentligen lyssna lite mer på kroppen men jag kan inte det,
skulle jag sjukskriva mig nu blir det som ett nederlag för mig , men
samtidigt vore det klokast att sjukskriva mig .
Det får jag ju höra hela tiden & sen har man en sambo som är på
att jag ska ringa läkaren & fixa det  , men det tar emot , varför egentligen?








Postat av: LAJSA.NET

:P .. Kan du känna skillnad på hicka & sparkar? Det kunde inte jag.. Isabell hicka jämt!

2008-07-10 @ 15:21:05
URL: http://lajsa.net
Postat av: Natta

Då skulle du haft våra gamla grannar ;) Borrade 6 på morgonen :P Ungen brukade sitta å sjnga skithögt på balkongen vid sådär 23 tiden. äh dom va udda. Så borrade dom minst 3 gånger i veckan så sovmorgon var inte att tala om.

2008-07-10 @ 18:50:07
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?