Idag räddas jag förmodligen.

Hallå !
Igår var det tänk att jag skulle uppdatera på kvällen men så blev det ju inte.
Åkte iallfall förbi David en snabbis, sen åkte vi till Mimi <3
Satt utan för henne i gräset & snacka massa skit ,
inte träffat henne på nästan 6 månader så det var helt underbart !
Sen ringde Sofia från Barcelona igår också , härligt :)
Allt hade gått bra & det var 30 grader varmt där , phu en annan hade trillat av pinnen
av värmeslag eller något likannde .
När vi väl kom hem gjorde vi nudlar , det enda jag var beredd att äta så sent
& håll i hatten för det fick minnsann stanna kvar i magen .
Sen fick man ju nartuligtvis massage , allt kändes tio gånger bättre,
men så vaknar man idag & har lika ont som innan , surt !


Idag så kommer nog min räddning iallfall ,
som jag nämnde igår hade ett apotek medicinen ,
älsk ska dit på sin lunch & hämta dom , jag kommer få spel om
någon annan hämtat ut den sen igår eftermiddag ?!
Oddsen är nog inte så stor men med min tur så är allt möjligt ju .
Hade verkligen behövt städa , men jag klarar inte det ,
kan inte ta minsta lilla lukt , för jag har väl spårnäsa eller något för jag känner ALLT.
Ska ringa vårdcentralen idag också , men så har dom ju tider på morgonen
så jag funderar på att vänta tills imorgon bitti & se om man kan få en tid direkt på morgonen
för då kan jag ju gå ner dit utan att behöva oroa mig för att kräkas på gatan:P

Nej jag skriver lite senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?