Im back !

Så , nu har jag varit riktigt dålig på att blogga de senaste dagarna,
men nu så får jag väl uppdatera om vad som skett.
Varit en hel del hos svärmor bland annat , sen bara myst med min älskling .
Igår fick man ringa in till förlossningen , råd av sjukvårdsupplysningen
eftersom jag haft ont i magen senaste veckan , men skulle ju till min barnmorska + läkare
idag så vi avaktade.
Hos barnmorskan idag såg allt bra ut , livmodern var spänd men hjärtat slog fint på vår tös, 155 ungefär,
magmåttet perfekt , blodtrycket likaså .
Sen tog vi teststicka på UVI ifall det var något sådant men det visade inget
så jag ska lämna ett urinprov i veckan för odling ifall det skulle vara något annat som spökar.
Sen var det vidare in till en förvirrad dansk läkare,
sa bara jag skulle vilja bli sjukskriven för min foglossning , så frågade han var jag hade ont,
berättade & vips så satt han & skrev intyg, inget snack om saken , skönt det ju .
Så nu är jag sjukskriven fram till 21/8 .
Varit på jobbet & lämnat intyget , sen har jag suttit hos svärmor hela dagen,
så kom en jobbarkompis & en vännina till svärmor.
Så vi har fikat & babblat som tokar hela dagen.
Nu väntar jag på älsk , så ska vi åka till mamms & c/o , för dom är hemma nu.
Så där bjuds det på käk :D
Jaja, skriver väl lite senare nu ska jag fixa lite grejs innan man ska iväg igen.








Postat av: LAJSA.NET

Vad skönt! Kan du ta det lugnt och slippa stressa nu :)

2008-07-22 @ 06:46:40
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?