Jag är alldeles till mig !

Nu ska jag allt berätta om lägenheten vi kollade på ,
DEN VAR PERFEKT , mer än så .
Direkt när vi steg innanför dörren hade jag bestämt mig ,
denna vill jag ha , älsk likaså.
Säger bara drömstället , hell yeah.
Stort kök , fräsht .
Vardagsrummet var enormt , alla 3 sovrummen var stora & fina.
Tvättmaskin i ett fd.litet badrum, badrummet var fint !
Allt var så klockrent .
Var en dörr från köket ner till gården som tillhör huset ,
alla har en hel våning själva i huset så det är 3 hyresgäster sammanlagt.
Oh my god säger jag bara !
GE MIG !
Kan faktiskt säga att på henne verkade nästan som vi kunde få den ,
bara en sak som ordnas men hon skulle ringa imorgon igen.
Var 3 sökande förutom oss & ett par som var där samtidigt som oss,
men dom skulle fundera.
Både jag & Daniel var helt förälskade i lägenheten ,
den hade stora möjligheter , fräsh som sjutton.
Parkett överallt var det också  .
Jag är en renodlad pessimist men just nu har jag en liten känsla
av att lägenheten blir vår , varför vet jag inte.
Det enda jag vet är att får vi den inte kommer det vara en stor besvikelse !








Postat av: LAJSA.NET

Fan vad kul!!! Var det den i Landskrona?! Håller tummarna hårt på att ni får den!!



Hehe, du var positiv du.. Jag tror vi får hoppa över henne tyvärr suck .. Mkt pga bilresan.. Får ju tänka på hennes bästa.. Sen har vi inte möjlighet, måste hitta någonstans att övernatta osv.. Nej det kommer nya chanser :/

2008-07-09 @ 16:29:43
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Jaja, men det blir nog inga problem, ni har ju föräldrarna :) .. Hon finns i Gävle :/

2008-07-09 @ 17:05:01
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAJSA.NET

Ligger inte Rydebäck ganska nära Glumslöv? Brukar titta på lägenheter på denna sidan också, men du kanske känner till den? http://www.exxit.se/ledigt.asp .. Vill bo där.. Nära havet! Oooh niiice.. Mitt krav är nära havet.. så man kan gå på promenad dit.. Vore toppen!

2008-07-09 @ 17:14:51
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?