Jag är en riktigt slaver.

Jag har lyckats slarva bort mitt simkort som jag i vanliga fall använder,
alltså abonnomanget , smart jag är eller vad?
Satte in mitt gamla kontantkort för att ringa morsan när dom var i Italien,
eftersom dom har samma operatör så det blev en slant billigare,
men nu kan jag inte hitta det riktiga jag ska ha, försvann väl i städningen igår :(
Ska leta vidare men nu vet ni det som försöker nå mig , ring hem istället haha.

Har suttit & pysslat lite , tidsfördriv men jag har tålamod som är lika med noll.
Sen mitt i allt ihopa somnar hela benet på mig , lagom skönt.
Brukar göra det men det är obehagligt som satan haha.

Nu ska jag fylla i lite papper som ska skickas iväg ,
sen vet jag inte om man ska jaga försäkringskassan också?
Fixa lite med tiderna jag skulle jobbat som ska in på mitt tidkort som det heter.
Jaja, lite får jag väl gjort iallfall !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?