Kramper från helvetet & lägenhet.

I morse vaknade jag av att jag trodde vaderna skulle explodera,
jag var påväg att skrika rätt ut så ont det gjorde & min första tanke var
propp , har det i släkten vad jag hört & det är ju sånt som kan gå vidare .
Och som gravid finns det ju yttligare risk för att få det.
Men nu var det inte så allvarligt men eftersom det inte försvann när jag försökte
massera bort det utan blev värre blev man ju mer nervig.
Är fortfarande helt öm i benen efter den där hemska krampen.

Om lite mindre än 2 timmar ska vi & kolla på lägenheten i Landskrona,
älsk kommer hem & hämtar mig vid halv 2 eller något sånt tror jag .
Full av förväntan är jag iallall , den är på 117 m² , alltså större än den vi såg sist,
ska vara högt i tak , stor & rymligt kök , mysig bakgård , nära till det mesta.
Hoppas man får svar DIREKT om man får den eller inte ,
verkar inte som någon annan visat intresse då dom ringde oss ?
Sen har den varit ledig sedan 1/7 så den ska ju hyras ut direkt ;)
MEN jag är en pessimist innerst inne så jag tror inte vi får den .








Postat av: Bodil

Usch, sendrag i vaderna är det värsta som finns! Hade det en hel del nattetid under min graviditet, och fy f*n vad ont det gjorde! Ibland, när man känner att det är på G, så kan det funka om man pressar ner hälarna. Testa det nästa gång! :-)

2008-07-10 @ 14:00:07
URL: http://ailurophilias.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?