Lång dag på stranden.

Ja , idag var man hos mamma runt halv nio på morgonen,
sen vid ca nio var vi på standen, redan då var solen framme & värmde.
Innan vi kom ifrån mamms så lyckades jag kräkas som en gris också ...
Kom precis hem , stack ifrån stranden ca halv 3 så det blev ett par timmar.
Kan säga att jag bränt mig någon sjukligt trots jag smört in mig med solkräm femhundra gånger.
Blev inget dopp men lite halvt iallfall , Ängla var på g också ,
hade kalas i magen , säkert varmt för henne där inne :P
Nu är jag helt slut , bränd & brun :)
Häääärligt !
Måste ju berätta om igår kväll/natt , Älsk låg på magen ,
pratade med tösa , han fick sig rejäla sparkar & slag tillbaka,
sen la han sig & bara snacka med henne , hon var inte sen på att kontra
med att sparkas , vilken mysig känsla & att hon blev så för han snacka var ännu härligare.
Mina älsklingar <3

Nu ska jag bara ta det lugnt, gå upp till sväris sen när hon gått upp
& hämta Sina, förmodligen lite kaffe får det ju bli också.
Ska göra soppa idag också , kan ju inte äta annat i denna värmen
så det ska jag också dona med :)

Bjuder på 2 bilder jag tog precis...








Postat av: Sofia

Nu har jag skaffat en blogg här ist :)

Älskar o saknar dej <3

2008-07-28 @ 20:03:16
URL: http://vasse.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?