Lite uppdatering .

Hej igen !
Idag har man varit på jobbet , slutade 12.39 för att vara exakt hehe.
Sen har vi varit iväg på lite ärenden , älsk åkte till jobbet efter 3 så
jag har bara legat i sängen som en invalid faktiskt ,
känner mig inte särsklit rörbar just nu , ont som satan överallt.

Fortfarande ont i magen , förmodligen för det växer & har sig .
Snorisen har sparkat loss idag som vanligt , men lite hårdare har hon blivit,
mindre kul när man precis ätit & hon börjar kicka för det känns som allt ska komma upp igen ju .

Sen slog det mig innan , att jag faktiskt snart har henne hos mig,
blev nästan lite panikslagen över vad som behöver ordnas innan &
framför allt att man ska ställa in sig på att bli mamma,
visst har jag fattat att jag ska ha barn , svårt att missa med alla graviditetskrämpor & helvete
man fått gå med , men samtidigt har jag väl inte fattat det helt.
Om ett par månder kan jag snusa mig lilla dotter  , beundra & älska henne utanför magen <3
Det känns som det inte var så länge sedan jag tog testet som visade ett stor klart plus
på ca 3 sek , chocktillståndet jag hamnade i & skrämde livet ut min stackars svärmor
som trodde någon hade dött , för Dannes & mina ögon kunde ju sett fel?
Kan ändå inte förstå hur jag kunde bli så förvånad när det ändå planerades,
alla tecken på att jag var på tjocken fanns ju där , alla såg utom jag .
Men ibland är man ju rätt blind , jag som trodde jag hade åkt på influensa,
dock har jag aldrig hört om någon typ av sådan som får bröst & mage att växa:P
Iallfall snaaart får jag njuta till fullo av vår dotter som ligger där inne & jävlas med mig ;)
129 dagar kvar till bf ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?