Morgon !

Någon god morgon är det absolut inte.
Inte fått mycket sömn för jag haft så förbannat ont i magen , ryggen & höfterna.
Sen vaknar man med onda sammandragningar vilket inte är något hit.
Tanken var ju att jag skulle jobba idag , men ska ringa mvc & höra med dom
vad jag kan göra , för detta är olidligt.
Igår såg vi en film på kanal 5 , "Mamma vid 16" , helt okej ,
jag började lipa som ett svin i slutet , fortsatte också.
Hormonerna gillar att bråka ;)
Imorgon kommer Zebra hit också , vad jag förstod flyttar hon också hit imorgon.
Jag är ändå ledig på Onsdag så jag kan hålla läget under uppsikt ,
men jag tror inte det ska bli några svårigheter eftersom Sina letade efter henne
när hon åkt , även igår morse letade hon efter sin nya vän ;)
Precis varit ute med henne , rätt som det var körde hon glidrace i gräset ,
hon ser så söt ut när hon hasar runt på ryggen för det kliar:P
Igår la hon sig bara ner som en groda i solen , inte villig att fortsätta hemmåt :P
Den hunden , den hunden.
Skriver lite senare för nu är det ringa samtal dags.








Postat av: Pia

Hej! Har du någon msn? Hade varit skoj att prata med någon som också väntar barn!:)

2008-07-07 @ 09:16:22
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Knasliisa bdb

böla också som bara den, riktigt ba och lite halvt sorgligt slut men även ett bra slut.

2008-07-07 @ 17:54:07

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?