Nu blir det bättring.

Jag ska bli bättre på att blogga nu , för tid har jag ju minst sagt .
Förutom att pilla här hemma har jag ju inget spikat att göra fram till 21/8 iallfall,
troligen resten tiden tills Ängla vill titta ut blir jag ju sjukskriven så vi får väl se.
Blogga ska jag iallfall ha som något spikat om dagen , lite tidsfördriv .
Idag kunde man inte sova längre efter att Älsk pussat på mig innan han gick till jobbet,
surt när man verkligen inte kan somna om !
Så jag har varit ute en sväng med Sina, gräset är invaderat av äckliga sniglar också .
Nu sitter jag här med morgonkaffet & ska ta mig en macka innan kroppen
ställer in sig på kräka-magsaft-inställningen.
Oroar mig lite för när jag ska till barnmorskan nästa gång , då är det sockerbelastningen,
fasta 8 timmar innan + dom två timmarna man ska sitta där.
Undra hur kroppen reagerar ?
Kommer åtminstone ta en tablett innan , spyr jag så gör jag det , inget jag kan göra.
Lite tråkigt om jag börjar kräkas när jag fått dricka skiten precis bara:P

Igår åkte vi iväg till mamma & c/o , dom hade nästan precis kommit hem när
vi kom dit , bruna som tusan var allihopa !
Det bjöds på spaghetti & köttfärsås , lite gott som alltid när morsan gör det .
Dom tyckte dock det var skönt att komma hem , Italenare är väl inte jättegäst vänliga
+ att det snackades tyska överallt & stod på tyska på många ställen , men inte på engelska?
Lite otur hade dom också , lillasyster hade fått ett insektsbett í ögat så det hade svällt upp
som bara den , men gick ner någon dag efter , sen hade dom cyklat ,
så mamma hade spräckt upp mellan två tår så hon hade fått sy ,
trodde inte det var så stort & mycket som det var, såg riktigt äckligt ut .
Men huvudsaken är att dom är hemma välbehållna .
Kan upplysa omvärlden att min mamma är världens sämsta på att filma ,
hon kan filma det mest oväsentliga grejerna, sin arm , gatan .
Farsan mobba henne lite för "The blair witch project" , såg ut så ibland haha.
Vi fick iallfall två flaskor smaksatt vodka , lite godis, cigaretter & så fick jag
riktigt italienskt espressokaffe <3, sen lite annat roligt.
(Nu kan jag slita fram bryggaren & göra ordentlig espresso / latte.)
Det är sköönt att dom äntligen är hemma !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?