Planering & lite annat.

Jag har precis pratat klart med morsan , vi snackade lite om
att jag skulle komma ut till dom nästa vecka.
På måndag skulle det tydligen bli väldigt varmt så vi bestämde
att jag & Sina ska komma på morgonen så sticker vi till hundbadet :)
Så det blir en hel dag med mamms & syskonen.
Kanske kan få året ordentliga dopp MED bikini ;)
Det har ju bara blivit i kläder & halva mig med Sina eftersom hon
är som hon är , ingen vidare bad hund helt enkelt.
Men när hon väl är i tycker hon det är skönt , men när hon behöver simma
plaskar hon som en elefant & skvätter ner ALLA som är i närheten.
Satt precis & undra vart posten tagit vägen men nu såg jag postgubben så det kommer
om några minuter hehe.
Ska dammsuga & lite så idag bara , diska också , blä hatar det.
Men tar en del i diskmaskinen & en del vid sidan om .
Sen ska jag laga kyckling & ris till middag.
Blir nog göttans som bara den .

Precis fyllt i de flesta tiderna jag skulle ha jobbat , har ett par dagar till att skriva i ,
men deras system är knepigt , dom har gjort det så komplicerat så det tar hundra gånger mer tid
än om dom ändrat om lite .
Men kommuner är som dom är ;)
Ska skriva en lista också på vad vi behöver handla till lillskiten tänkte jag .
Jag hittar på nya grejer just för jag är så uttråkad .
Sen blir det ju självklart en runda till svärmor när hon vaknat för kaffe ,
en daglig dos av henne behövs haha.
Har även kommit på att det bara är SKIT på tv om dagarna,
kan dom inte sända lite roligare saker än tv-shop,twins & ordspel på dumburken ?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?