Saknar ord för rubriken.

Jag har inget bra till rubrik men det får gå ändå .
Går mig själv på nerverna just nu , mest för inget kan bli bra med mig.
Jag känner av magsår , precis som jag kände när jag fick det sist,
en jävligt magkatarr är det iallfall så lyckat .
Då är det bara att börja äta gaviconen igen så det inte blir värre .
Sen mår jag fruktansvärt illa, varför ? Jag har tagit min tablett,
men får väl ta en till & få bort det , lyckades ungå att spy innan iallafall,
var snabb idag med att trycka en nektarin i käften så det gick ner igen .
Mailade även iväg till bmm i hbg , eftersom de stängde sin telefon redan halv 12,
när dom har telefontid till 12 konstigt nog.
Tydligen skulle vi hinna med det vi skulle på 20 min ?!
Det är vad tidskillnaden är mellan bmbesöket & läkarbesöket.
I vanliga fall har brukar jag bli kvar minst 40 min hos henne ,
men nu så blir det racerfart så , men hellre det än att missa läkaren
eftersom det tar hundra år att få tid i vanliga fall.

I helgen ska vi inte göra mycket, jag funderar på om man ska
svänga förbi mormor & morfar i Landskrona.
Eftersom dom hämtat sin nya vovve nu ,
min mormor är så rolig när hennes senaste hund Prince blev avlivad
hette det ALDRIG mer hund ( något vi hört förr ),
sen ringde mamma för någon vecka sedan & undra om jag pratat med mormor,
vilket jag inte hade så jag blev informerad om att mormor köpt en hund nu igen haha.
Men det ska vara så , kan inte se dom utan hund faktiskt , uppväxt med att dom har en ju.
En hund jag hade kunnat tänka mig är deras grannes cihuahua blandning,
han är så go men får verkligen inte tiden & kärleken han behöver.
Nej nu ska jag se om det finns något roligt att göra !









Postat av: LAJSA.NET

Ååååh!! En vovve!!! Ge mig bilder!!! :D Hälsa btw! Jag gillar din mormor!

2008-07-18 @ 14:00:27
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?