Pippleksaken ...

Just nu går någon med en pipleksak & piper , vilket gjort nu i snart 15 minuter.
JAG BLIR GALEN, likaså blir min hund som letar runt efter vart det kommer ifrån.
Idag är jag ovanligt lättirriterad.
Sen att det är grannarna jag verkligen avskyr eftersom den ena är rent äcklig '
som tittar på en med äckelögon & följer varenda steg man tar.
Ibland växer hornen & då önskar jag faktiskt min hund var en riktig mördarhund
så hon kunde ätit upp den perversa jäveln.
Sen har dom ungarna lite svårt att förstå att dom inte ska springa & skrika efter vår hund
sagt till dom att hon gillar inte det , deras föräldrar skrattar precis som v"arför ska vi bry oss".
Tur för dom att vår hund är guda snäll & inte käkat upp hela deras släkt .



Är hungrig igen , får väl göra nudlar eller äta nektariner hehe;)
Hade tänkt städa lite men gör det imorgon istället.
Har inte mycket att skriva , är så uttråkad så jag skriver iallfall.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?