Svärmor & pizza.

Precis dykit innanför dörren efter en fika hos svärmor,
suttit & tjötat & fixat lite åt henne , trevligt det :)
Nu är älsk & hämtar pizza , längesen så det ska bli göttans faktiskt.

Sitter här & asgarvar för mig själv åt en blogg på metro ,
hon har så mycket åsikter om gravida & ungar men HATAR barn,
dom är ju bara äckliga snorungar & det ska man ju inte ha med att göra ungefär,
men vilken ilska emot gravida & föräldrar tjena det är lite roligt må jag säga.
Varför hetsa upp sig om något man veeeerkligen inte vill ha med att göra?
Ingen tvingar henne att skaffa barn , umgås med dom eller någonting,
ändå skriker hon så förbannat .
WHAT?








Postat av: LAACY

ne precis, man ska ju inte behöva göra sig av med hunden ..

Men eftersom hunden är flockdjur så är de viktigt att låta de vara med i familjen, de kmr senare vilja skydda barnet & så .. Men jag måste plugga massa om de för jag är liiiiiiite orolig då maya är extremt mammig av sig med ..



haha min grannes hund brukade ju ligga på magen där bebisen låg och lyssnade på bebisen eller nåt, sen på nätterna efter bebisen kommit så skällde han till varenda gång bebisen började gny för att "säga till" liksom att hon har vaknat nu ..

2008-07-23 @ 09:10:31
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: marie

lycka till!

2008-07-27 @ 00:06:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mariejaskari

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?