Tankespridd.

Just nu vet jag varken in eller ut , har inte smält något ännu .
Lär väl komma snart , kan hända att allt kommer när älsk slutar jobbet,
det brukar bli så , för då kan jag verkligen släppa allt & bara känna !
Begravningen blir på Torsdag iallfall , får ordna ledigt & på jobbet
kan dom inte dividera över det , för då jävlar blir jag tokig.
Fasar mest över hur jag ska orka jobba i helgen , hur ska man
koppla bort allt man känner tills dess?
Vi får se hur det är imorgon .

Just nu sitter jag rent tom i skallen , försöker tänka på att han har det bättre nu,
slipper ha ont iallfall !
Men det är inte det lättaste.
Ängla sparkar som bara den , det enda som värmer lite iallfall.
Ska strax lägga mig & titta på sex and the city , försöka tänka på annat.
Idag slutar älsk först 02.00 men egentligen slutar dom när dom är klara så vi får väl se
när han dyker upp.

Nej nu ska jag lägga mig !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?