Telefon bögarna.

Precis pratat i hundra år med Sofia , lika trevligt som vanligt.
Tycker dock hon kan bli frisk så vi kan leka :)
Snart slutar älsk , så då kommer han & Melanie.
Blir troligen att vi sticker & handlar innan vi åker in till festivalen .
Skulle ju egentligen träffat en s k vän , men nej då ,
men vissa prioriterar bort de dom kallar sina riktiga vänner för
sådana som begär att man ska hoppa när dom säger det.
Orka toffla för sådana människor & kalla dom ens vänner?
Vänskap ska väl vara lite mer än så !
Men jag orkar inte lägga energi på det , jag vet iallfall hur det står till där nu .
Not my shit !

Funderar på att hoppa in i duschen & försöka mig på att måla naglarna på fossingarna,
men det känns lite kämpigt eftersom man har en stor mage i vägen :P
Annars får Älsk lösa det på bästa sätt & göra det åt mig haha.
Usch , hungrig är jag också men inte alls sugen på att äta ?








Postat av: Anonym

http://carpediem-vasse.blogspot.com/



För vi är så bra!

Älskar dej systeryster<3<3<3

2008-07-25 @ 16:45:54
Postat av: Mimi

Jaja men tack för det, men när jag kan kan inte du o nu när inte jag kan så blir du sur? vet du hur många gånger vi har bestämt o du inte kan. och bara för jag inte kan idag så är det katastrof.. förlåt att jag ens frågade.. vill du ha det såhär så varsågod. men jag kommer alltid älska dig ändå. o det vet du om..

2008-07-25 @ 17:38:28
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill träffa dig någon gång nu snart :D Hur var festivalen för dig? Jag förstår dig angående vänskap.. Har hänt samma sak med mig nyligen, skitstörigt.

2008-07-26 @ 03:27:29
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Mimi tofflar inte för mig, sen tycker jag inte du ska blanda in mig i detta. Allt handlar om svartsjuka, Mimi kommer alltid förbli din bästa vän och inte min. Försöker inte sno henne från dig.

2008-07-26 @ 18:08:40
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?