Uh , jag har tråkigt !

Jag har verkligen aptrist , jag ska inte jobba idag , så imorgon är det dags istället.
Sitter här & vet inte vad jag ska göra, suktar efter en lååång promenad med Sina,
men det kan jag ju glömma lika snabbt igen , för det klarar inte kroppen av.
Vilka samvetskval jag har över det , att inte kunna gå på längre rundor med hunden,
men iåförsej får hon motion ändå + att jag mer än gärna går upp & släpper henne
vid fotbollsplanen som hon uppskattar mer !
Sen är hon så sjukligt lat så hon är ju inte piggast om dagarna på att gå en massa,
utan vill hellre lägga sig & njuta i gräset .
Vår sessa !
Ibland verkar hon fatta mer av vad man säger än vi anat ,
igår börja hon skälla för det lät massa utifrån , då sa älsk sluta nu annars får du inte en kompis,
vips så var hon tillbaka i sin korg lugn & tyst , annars brukar vi få säga till henne ett par gånger.
Innan när jag frågade var bebisen var tryckte hon upp nosen i magen på mig ,
hon är rätt smart emellanåt ;)
Idag kommer Mimi hit också , kan upplysa er om att jag inte träffat henne på 5 månader MINST.
Inte träffat henne sen jag blev gravid , inte vad jag kan minnas, så det ska bli trevligt med sällskap.

Mamma ringde från Italien innan också , dom hade det bra trots det som hänt ,
idag tog dom det lugn vid poolen & njöt i värmen.
Är faktiskt inte avundsjuk alls, jag hade nog gråtit av värmeslag haha ;)
Hon hade även lovat köpa en vodka till mig , så det ska jag få en , jordgubbssmak.
Nej jag ska inte dricka nu , utan EFTER graviditet & ammning mm.
Vi diskutera lite om begravningen för min morbror på Torsdag ,
jag & Danne åker inte,  jag klarar faktiskt inte av det , begravningar är det värsta jag vet,
men det förstod mamma för hon var inte hundra på att hon själv klarat det ,
det kommer bli tufft , 2 av mina kusiner var också osäkra just för det är extremt jobbigt,
troligen för det är Claus det gäller också , så istället tänker jag på honom hemmifrån.
Åker dit när allt har lugnat sig & lägger blommor,
men krans från oss var ordnat med moster & så .

Sitter & funderar på vad man ska göra till middag idag,
har massor av nypotatis så jag får väl använda dom iallfall.
Men fantasin flödar inte direkt ;)
USCH , jag är så förbannat uttråkad , vad ska man göra?








Postat av: LAJSA.NET

Vet du om det krävs någon tillstånd att importera valp från Danmark?

2008-07-07 @ 22:25:48
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?