Underbar morgon :)

Godmorgon !
Varit uppe sedan 8 tiden , jagat runt efter tid hos läkare,
fick en på vårdcentralen men så fick jag tag på någon på bmm,
så jag fick en tid till en läkare där på Måndag , 9.50 .
Kom dock på i efterhand att jag har tid först 9.30 hos min bm !
Lite tajt eller vad, men det får jag lösa imorgon eller på Måndag,
svårt att få tid hos läkarna nu så det får jag prioritera helt enkelt.
Kan berätta en glad nyhet, älsk kom hem med min medicin igår,
jag blev överlyckligt !
Tog en tablett och efter en stund försvann kräkvarningarna .
Gjorde broccoli,blomkål&potatis soppa, riktigt gott & mätt blir man vill jag lova.
Sen blev det lite chokladpudding på det , allt fick stanna kvar i magen så nu mår jag bra.
Nu sitter jag här & avnjuter morgonkaffet , precis ätit frukost & vill inte alls kräkas,
tack & lov för mirakelpiller !
Sitter även på familjeliv.se , som vanligt höjer man på ögonbrynen över forumtrådarna,
vissa undrar man lite över emellanåt !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?