Ursäkta men min blogg är MIN.

Jag ska bara gör en sak väldigt tydligen ,
detta är min personliga blogg & den skriver jag precis vad jag vill i ,
jag utger inga namn på det viset & känner någon sig träffas så är det deras ensak inte mig.
Men JAG tänker skriva på det viset jag tycker & känner för , sen kan det bara accepteras.
Pusspuss;)


Nu har jag fått nog , skit snack klarar jag mig utan.
För att vara mer exakt, sedan jag blev gravid har det inte varit roligt
för då kan jag ju inte göra samma saker som förr, som festa & ha mig .
Vi ligger helt & hållet på två olika nivåer i livet & det märks tydligt.
Jag vet att livet är mer än sprit & för jag ( & resten av din familj) oroar oss
över dig betyder det inte att man letar fel , men kom inte & böla sen.
För nu får det fan ta mig vara nog med dig & ditt skit.
Kom inte sen säger jag bara , jag förlorar inget på detta,
för så länge jag har min familj & systeryster så klarar jag mig utmärkt,
för jag vet om att de finns där gravid eller inte , i svåra & bra stunder.
Det är skillnaden , för dig kan man fan inte räkna med i några lägen numera,
för erbjuder någon sprit så springs det fort som fan ,
sen skyller du på din andra vän , vad fan är det för 2 års beteende.

Håll dig bara väck , det blir bäst så tror jag ,
för ställa upp för dig är som att be någon hugga knivar i ryggen på en .
För något tack eller få något tillbaka är absolut inget man kan förvänta sig.
Men kom ihåg det , när du mår dåligt , har problem eller vill komma ifrån ditt festande

som du för senast en vecka sa , be någon annan ställa upp för jag är trött på det,

för du har inte funnits för mig på väldigt länge !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?