Vad ska man göra?

Ibland blir jag totalt störd på människor,
när jag ringde sjukvårdsupplysningen & förlossningen förra veckan blev jag
idiotförklarad för jag inte ringt tidigare eftersom jag haft/har ont.
Läkaren sa hör av dig om det inte går över .
Ringde förlossningen innan , nej då var det ju inget akut alltså inget jag behövde
kolla ens , utan skulle ringa bm imorgon vilket jag inte gör ,
det är inte lönt eftersom hon inte är sådär snabbtänk & lyssnar på det man säger
utan mest säger det går över & blabla.
Som med kräkandet , foglossningen mm .
Så nu jävlar ringer jag inte försen vattnet gått & halva ungen är ute:P
Hur ska dom ha det ?
Ena sekunden ska man ringa för ingenting i stort sett , när man väl följer rådet
att ringa så nejdå , då är det ingenting.
Förra veckan kunde jag komma in på kontroll om jag ville & var orolig.
idag hette det att det inte var något akut.
Men VARFÖR står det överallt att man ska kontakta läkare när man har vissa grejer?
Nej , som sagt ringer inte en gång till , får väl bara anta att allt är som det ska,
sen jävlar i det om det skulle vara något så blir det hus i helvete.
Ska dom göra en till nervvrak efter varit lugn & sedan inte ta grejer till sig!

USCH , BLIR SÅ TRÖTT.Iallfall käkat donkan idag , stack förbi Lidl & handla bästa glassen:D








Postat av: carro

Suck. Ja, vad gör man... Jag tycker iallafall att dom kan göra det dom kan för att stilla oron, även fast dom kanske tycker att man är löjlig. Det är LITE svårt som förstagångsföderska att allt är normalt även fast man har ont här och där...

2008-07-30 @ 20:13:40
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?