Varm som ....

Nu är jag hemma igen , fikat & tjötat ett par timmar så .
Vi höll dock på att dö i värmeslag så svärmor stack & handla en golvfläkt haha,
så den fick snällt stå på balkongen & blåsa oss kalla ;)
Hundarna var lite tröga , för dom la sig i trädgården i SOLEN när båda
var jättevarma, tillslut fattade dom vitsen med att ligga inne .
Ska snart börja på maten också , eller sätta in kycklingen i ugnen så den är klar
när älsk kommer hem , sen blir det eventuellt en sväng in till festivalen , vi får väl se.
Funderar även på att ställa mig i en iskall dusch för värmen tar kål på mig.
Aldrig varit så här känslig som nu när man är gravid , det är ju hemskt .
Så blir man slö också , tyvärr !
Men nu när jag kom hem fick jag lite mer energi , svalt & skönt .
Ska dammsuga också hade jag tänkt .









Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Joo.. hon är helt skum den bruden :P såg att du med var gravid, grattis :P håller med om att det är varmt i denna värmen.. olidligt verkligen :S

2008-07-24 @ 17:38:19
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Lisa

SKÖNT ATT VÄRMEN HAR KOMMIT! :D Men förstår att det är jobbigt för dig. Hur går graviditeten annars? Vi hörs så sällan :( Puss! <3

2008-07-24 @ 21:54:50
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?