Värmen håller i sig & ÄNNU längre stopp i leveranserna.

Godmorgon allihopa !
I natt har jag sovit hyfsat gott förutom alla gånger jag vaknade
av att blåsan höll på att sprängas men trött som jag var ignorerade jag det
men vid 4 tiden fick jag springa upp , sen nannade jag gott igen .
Sen har Sina ínte legat i sängen så mycket i natt utan växlar mellan golvet & sängen,
antagligen för värmen men fläkten gör en hel del .
I natt när jag gick upp så höll jag på att svettas ihjäl för där fläkten inte tog var det kokhett,
sen la jag mig nästan över Älsk för att få fläkten mer på mig eftersom den står på hans sida av
sängen för jag har en tendens att stänga den annars.
Men nu sitter jag här med gott kaffe men kan inte äta , för varmt.
Börjat få massor av vatten i ben & fötter också,
syns tydligen , speciellt fötterna & anklarna , min fotlänk trycker emot
så jag har fått lossa det lite , men fötterna , vad ska man göra åt dem då?
Tack & lov för man kan gå i tofflor för mina gympaskor lär jag ju inte få på mig :P
Ska nog gå & terroristera min svärmor snart också , vi får väl se.


Nu kommer vi till det kära apotekesproblemet igen .
Dom skulle få in legrigan comp denna veckan men nu så fick man veta
att de inte får in försen v. 38 , alltså ca 7 veckor!
För det är TILLVERKNINGSPROBLEM , hade jag kunnat kasta något i huvudet på dom? JA.
Jag har tabletter någon vecka till , men sen då?
Ska jag gå återigen utan tabletter & kräkas som en gris?
Nej tack , nu får det vara nog på att behövas kräkas onödigt mycket.
Då får dom faktiskt skriva ut vanliga legrigan eller pimperan ( tror dom heter så?!)

Jaja, nu ska jag kika på Supernanny ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?