Vetekudde & yoggi yangster

  += Bästa bra !



Jag fick ta & värma vetekudden , lägga på magen för lite lindrig,
nu ligger den dock på ena njuren kan man säga, sköönt !
Sen lite yoggi på det hela så är det perfekt för stunden.

Tiden rinner iväg , skönt det ju .
Ska väl strax lägga mig i sängen & glo på tv ,
försöka slumra till , får lägga Sina på älsk´s sida annars är det omöjligt.
Igår fick jag lyfta upp henne från sängändan för att ha henne bredvid mig ,
vilket hon ville visa älsk sen genom att strirra ner vid fötterna precis som HAN skulle ligga där ;)
Nu står hon här & gymtar som en gris för hon inte får sitta i mitt knä , hon är söt hon.

Ängla är lugn i magen nu iallfall , men när papps kommer hem blir det garanterat fight därinne,
brukar bli så när han kommer , är väl att hon hör hans röst, vad vet jag.

Snart börjar Sex and the city också , underbart :)
Nej nu ska jag tacka för mig idag så återkommer jag imorgon.


SOV GOTT !








Postat av: Pia

Har också lite ont här och var! haha Men det är väl något man får räkna med antar jag!:) På vilket sätt har du ont?

2008-07-03 @ 11:29:21
URL: http://piasandberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?