Vila i frid älskade morbror <3

Idag kl. 13.50 gick min älskade morbror Claus bort ,
han somnade lugnt in , så det är ju skönt.
Men det gör så ont i hjärtat , svårt att förstå.
Jag kommer aldrig glömma honom , aldrig !
Finner inga ord för saknaden vi alla kommer ha med oss utan honom.
Man såg upp till han när man var liten , han var den där stora , oförstördbara morbrorn
man älskade , vilket jag gör idag också självklart.
Minns hur det värkte i hjärtat när jag såg honom sist,
gått ner så mycket i vikt , tröttare , så sårbar.
Den sista tiden har varit hemsk , vi har fått dåliga besked på varandra,
cancern gick inte att bota , cancern sped sig , cancern tog & vann .
JAG HATAR SKITEN , varför skulle den ta min morbror?

Jag tänker på min kusin , på hennes mamma.
Önskar man kunde göra något för att ta bort deras sorg ,
den sorgen vi känner kan inte vara något mot deras.
De har suttit vid hans sida , vakat över honom.

Nej , mina ord är någon annanstans.
Just nu finns det bara tårar kvar !

Claus, vi glömmer dig aldrig <3









Postat av: LAJSA.NET

:( .. Beklagar vännen.

2008-07-03 @ 22:31:34
URL: http://lajsa.net
Postat av: Sarah (iskall öl på Familjeliv)

beklagar sorgen...

2008-07-04 @ 12:54:45
URL: http://www.nogg.se/missfinland

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?