Älsk & Johan är inte snälla just nu..

Dom har försört dammsugaren , HAHA , tro man blir knäpp eller?

Idag har det varit full rulle , tvättat , bm besök , varit i Malmö , hos mina föräldrar & tvättar nu också :P
Ont som satan har jag också  , mitt humör är inte på topp.
Men får väl äta nektariner så kanske jag blir lite piggare , inte fått så många timmar sömn i natt heller.
Igår fick jag ett tråkig besked , mer än så faktiskt så dagen idag har gått till att tänka på det.

Nej nu ska jag återgå till the mupps här :P








Postat av: ♥Hanna♥

svar:

hmm... förstår att det är jätte svårt för vissa att sluta röka -tex under en graviditet. men när man VET riskerna förstår jag inte hur man kan fortsätta. när man VET att barnet i magen kan ta STOR skada av skiten både i magen och resten av livet så är det för mig obegripligt att man fortsätter röka (eller snusa!) under graviditeten. om du tycker att jag "dömmer ut" kvinnor som röker under graviditeten får så e det fine för mig... jag står på mig till 100% i denna fråga!! =)

det framgick inte om du själv röker, men jag utgår från det eftersom du inte håller med mig i denna frågan...?

2008-06-18 @ 23:47:08
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: ♥Hanna♥

jag förstår inte riktigt va du menar med att jag dömmer folk?? men men...

är man inte beredd eller viljestark nog att ge upp vissa (eller många?) saker tycker JAG inte att man är redo att skaffa barn. men det är ju MIN åsikt. =)

vissa verkar inte fatta att det är ett STORT ansvar att skaffa barn... det är faktiskt ett liv. en liten oskyldig bebis!!



min mening är absoult inte att såra dig eller antyda att du kommer bli en dålig förälder, men jag hoppas att jag "peppar" dig till att sluta HELT med skiten. för skulle något gå snett så tror jag inte du kommer kunna förlåta dig själv! och det är som sagt DITT ansvar, ingen annans...

2008-06-19 @ 12:22:58
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska nog lägga upp mig på familjeliv då :) hur är det med magen då :) härligt att vara gravid?

2008-06-21 @ 19:57:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?