Godmorgon !

Eller godmiddag?
Gick upp runt 10.30 , käkat frukost & nu har Linn sprungit till sin farmor.
Johan kom nu precis också, så nu blir det mer kaffedrickande.
Är hel degig i huvudet & kroppen värker , det är inte kul alls men lär väl bli lite bättre senare idag får jag hoppas.

Idag blir det ner på torpardagarna , sen får vi se om det kanske blir bio.
Imorgon ska vi förbi mina föräldrar på eftermiddagen för mamma är i väg hela helgen & ska iväg
på måndag igen till min morbror som numera är på hospice , det känns att veta,
för alla vet varför man kommer till ett sådant ställe , jag velar fram och tillbaka om jag ska åka med,
det känns hårt att veta att det troligen är sista gången man ser honom , gjort det en gång ,
åkt ifrån min låtsasfarmor & vetat att det var sista gången vi sågs .
Nej jag försöker att inte ta ut något innan det händer helt enkelt.

Sen får man ju berätta att Sofia åker till Barcelona 9 Juli & kommer tillbaka i November,
lagom tills hennes lilla gudbarn ska komma;)
Usch , kommer sakna henne men detta behöver hon :D

Funderar på en sväng till Elgiganten eller någon sådan affär , kolla på digitalkamera ...








Postat av: LAJSA.NET

Jag snodde hem Ajax idag.. hehe.. mamma kommer sakna ihjäl sig.. Ska ha honom i någon vecka.. Missed my boooy.. Får se om jag står ut med honom.. Puh..

2008-06-29 @ 00:47:06
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?