Här sitter jag i min ensamhet !

Jag sitter här & är uttråkad som bara den.
Min hund är inte särsklit sällskaplig eller roande just nu eftersom
hon intagit soffan för att snarka som en drös karlar.
Men hon är söt så jag låter henne sova ;)
Älsk ringde innan & det gick bra för han också vilket är wunderbart.
Men schema fick han inte idag , utan förmodligen i slutet av veckan.

Precis slö tittat på något program på 5:an , om tvillingar med anorexi.
Nu är det CSI NY , kanske man ska se?
Någon kvinna trilla ut död från en isskulptur hmm..

Inte trodde jag att jag skulle bli sådär halvt om halvt sällskapssjuk ikväll,
men om ett par timmar kommer den käraste hem iallfall , mys<3

Vet inte om jag nämnt det men har iallfall beställt mobilt bredband också ,
kan vara bra & ha till resorna upp till Älvkaleby eftersom jag sitter i stugan i dom timmarna
älsk är hos lillen .
Så nu blir mindre påfrestande att åka upp på det viset.
Nu är det bara kamera som ska fixas , velar som fan mellan olika.
Men vad vet jag om kameror egentligen , ingenting för att vara ärlig.
Snart köper jag en billig skitkamera för det ska vara så,
i väntan på att jag hittar den perfekta för vår del ;)
Vi får väl se .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?