Helgen !

Yes, nu ska jag försöka klämma ihop vad som hänt i helgen.
I fredags var jag ledig så det blev marknad , köpte två kjolar & ett par capribyxor,
väldigt bra när man inte är villig att lägga massa pengar på kläder som gravid vilket jag inte är,
känns som att lägga 6-800 kr på ett par mammajeans inte är intressant , lika lite som ett par vanliga jeans nu .
I know , jag tänker fel men jag tänker såhär.
Sen åkte vi hem , käkade & stack till stranden med hunden som badade liiite,
köpte ny bikini som pattarna får plats i :P
Sen åkte vi hem & mös bara.
I lördags jobbade jag dag , sen stack vi & käka på väla & jag köpte en klänning,ett par short & linnen till mig,
sen ett linne till älsk blev det också !
Igår , ja då jobbade jag då också :P
Sen stack vi till Vinslöv , till svärfar & hans brutta , vi spelade Minigolf vilket jag förlorade i med ett poäng
mer än älsk hahahah .
Sen grillade vi hamburgare & så .
Var jättetrevligt .

Min foglossning har blivit hundra gånger värre.
Idag kan jag knappt röra mig , vaklar fram & tillbaka när jag går &
ja, smärtan är fan ta mig olidlig.
Jag vet inte hur jag ska göra för att klara av skiten men det får ju gå.
Skulle ha jobbat idag , men iomed att jag knappt kan röra mig blir det lite svårt,
så det fick bli en sjukanmälning så får jag vila upp mig idag , så är det på det igen imorgon & resten av veckan.
Hatar detta !
Ska man behöva bli helt handikappad för man är gravid ?
Visserligen jobbar ju helt klart inom rätt yrke , eller inte...
Men samtidigt så får man ju lyssna på kroppen för det blir bara värre
när jag försöker fast jag i bakhuvudet ändå vet att det inte är bra .
Man kanske blir illa tvungen att ansöka om havanskeskapspenning :S









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?