Jag har en terrorist i magen .

Milt sagt, varit på toa MINST 1 gång var 20:e min , sen har det faktiskt känts någon spark emellanåt.
Har nog en liten terrorist där inne , men en bra sådan ;)
Jaha , började jobba 6:45 idag , slutade 12:45 , men är rent av slut idag ,
beror nog mycket på det hemska vädret , man blir hängig & dan av det ju .
Idag jobbade jag med en som är världens snällaste,
hon är så mån om en för man är gravid , att man inte ska bära & ha sig iomed att det tar hårt.
Sen var jag smart nog att byta skor på jobbet från vanliga tofflor till foppatofflorna ,
vilket har hjälpt ordentligt för fötterna , har inte alls lika ont längre i fossingarna;)
Höfterna tar fortfarande stryk men inte liiika mycket :)
Men idag har det varit relativt lugnt på jobbet, underbart !
Förmodligen får jag ledigt den 26 & 27 också , super.

Ledig i helgen , mindre kul är att jag jobbar midsommar helgen , men storhelg = extra betalt mohaha.
Ska ändå inte göra något speciellt så vad gör det egentligen.
Linn kommer idag också , så vi får se vad som händer & sker här i helgen.
Inget direkt planerat iallfall , ev ska vi till Malmö , polska marknaden haha.
Sen till mina päron ska vi också till vad jag vet.

Vi hörs lite senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?