Jag ska bättra mig.

Jag ska börja bli bättre på att uppdatera lite oftare , antalet läsare stiger ju konstigt nog trots dåligt
med inlägg , MEN få kommenterar , väldigt få .


Idag har jag inte gjort mycket mer än varit & jobbat, haft kvällspasset ,
knappt sovit inatt heller så det fick bli en powernap en timma innan jag skulle sticka iväg.
Svärmor & Sara var här på en fika , älsk är ju ledig denna veckan också ;)
Nya larmsystemet hade kommit igång nu också , roligt nog är det inte genomgång av det
försen på Torsdag (?!) , men det gick ändå .
Dock kändes det konstigt när det inte pep konstant eftersom vi bara får våra larm numera haha.
Hjärnan har inte varit på topp , utan snarare avstängd.
Hade även en sommarvikarie bredvid , men fick nog med det mesta som ska göras.
Annars har det varit för lugnt jobbpass, tråkigt som satan var det kan jag lova.

Ängla har kickat loss som vanligt , hon är bra på det.
Häromkvällen kände man riktigt hur hon tog sats i magen & gav ifrån sig rejäla sparkar
efter att älsk "retat" upp henne haha.
Men det är mysigt med liv därinne, känns lite roligare att vara gravid som förutom detta är en pest .
Halsbrännan har också blivit lite mer känd , det hälsar på oftare haha.
Men läkaren ringde idag & förnyade mitt recept på legrigan comp iallfall , så jag behöver inte
oroa mig för att spy upp hela tarmsystemet .
Problemet är att ALLA apotekt har stoppade leveranser tom 28 Juli har jag för mig det var ,
så det blir superkul om tabletterna inte räcker tills dess.
Lika med att jag kommer bli ännu mer handikappad i livet än jag är nu haha.

Inget mer jobb förren Onsdag nästa vecka.
Fick ta ledigt tors-fre för vi ska till Uppsala för tingsrättsförhandlingarna.
Antigen åker vi på onsdag eller så på torsdag , återstår att se .

Nej , nu får jag nog terroristera min käraste som sitter & spelar lillbrosans spel haha;D








Postat av: Lisa

Inga barn för min del på över 1 ½ år. :( Han ville och vi försökte men sen har pappajävel övertalat honom och sagt att det är SÅÅ jävla dyrt att ha en bebis.. Fy fan vet du. :( Så illa... Jag som väntade på det här och vi skulle försöka igen. :( Men nähe, måste jobba minst 1 ½ år nu. :'( Maila mig!

2008-06-25 @ 14:00:21
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?