Jobbig dag !

Denna dagen har varit riktigt jobbig , fått veta att min älskade morbror troligen
inte lever många dagar till .
Det känns i hela hjärtat , att veta om att han snart inte finns kvar.
Man visste om att han inte skulle kunna vinna över cancern men man ville
väl hoppas att han skulle få några år till.
Sitter här & känner mig allmänt förvirrad.
Jag kan inte förstå det , varför i hevlete ska han inte kunna överleva detta,
han är inte gammal nog att försvinna.
Jävla cancer helvete , uttrota sjukdomen , hitta botemedel gör något!!!!

Hittar inte orden bara , det bara knyter sig i halsen , tårarna kommer .
Försöker att inte tänka för mycket , men hur lätt är det?
Man går med en stor klump i magen & väntar bara på att det ska ringa , få veta
att han gått bort .


Iallfall idag började älsk sitt nya jobb , kl. 16-01 denna veckan.
Bara tagit det lugnt hela dagen , fikat hos svärmor & så.
Kom nästan precis hem igen , hon har Linn ,Melanie & Donny hos sig nu tills Onsdag
hehe dom lever rööövare till max så man är lite grötig i skallen nu ;)
Ska bara sitta med datorn & tv:n hela kvällen , koppla bort verkligheten kanske.
Unna mig lugn & ro .
Stressat sönder mig själv på sistone pga olika andledningar, behöver
rå om mig själv nu , se till att dra ner på tempot .
Iallfall räknat ut att jag bara behöver jobba i 8 veckor till ( ungefär)
Men om jag kan får vi ju se , allt är ju ur balans i kroppen, känner mig som ett vandrande plockepinn faktiskt.

Nej nu ska jag ta & käka lite nektariner :)










Postat av: Bettan

Jag är hemskt ledsen för din skull och familjens.

2008-06-30 @ 20:36:29
URL: http://www.mindacool.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?