Kan INGET gå felfritt?

Okej , nu sitter jag här & kokar.
Vår hundvakt ändrar sig plötsligt så nu är hunden hemma igen,
tydligen hade hundarna tagit sig ur trädgården men det är något som är självklart
när det är ett stort hål med en liten bit stängsel för som lätt tas bort,
man får väl för hevlete ha koll på dom när man vet om det?
MEN vi skulle varit hundvakt åt den andra i helgen , men det kan glömmas.
Kan man inte ställa upp en jävla dag så kan det vara.
Det är inte direkt så det är lätt att hitta någon NU som kan passa Sina,
kan bli så trött på sånt här , man ställer upp hur mycket som helst
men får en rygg tillbaka , men det är slut på att ställa upp nu ,
för kan man inte bara lyfta på röven & hålla koll på hundarna så kan det vara
åt de andra hållet också.

Jag kanske överreagerar?
Men är man medveten om att hundarna behövs kollas för det är ställen dom kan ta sig ur,
så är det väl inte så svårt att göra det ?
Nej , jag vet inte.
Hur männskligt känns det att låta Sina följa med när vi i stort sett ska sitta i bilen konstant,
in i rätten & åka igen .
Men tyvärr verkar det vara vår enda lösning just nu .








Postat av: Anonym

Orka med såna människor..

2008-06-25 @ 22:12:55
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LAACY

2008-06-26 @ 07:56:33
Postat av: LAACY

Jaa, jag känner mig så paranoid men jag kan inte ta några tabletter =P men de är nog vanligt tror jag att vissa känner så under grav.



fy vad irriterande =S Har man sagt att man ska göra något så ska man stå för de. Jag skulle blivit galen alltså!

2008-06-26 @ 07:58:30
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAJSA.NET

Orkaa! Hade gärna passat henne men är rädd att det inte hade gått så bra eftersom våra dogz inte träffat henne. Terrorhundar!!

2008-06-26 @ 12:51:59
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?