Löst sig ..

Nu har allt löst sig , plus att vi har fixat en annan bild än vår egna
så bensinkostnaden kan dras ner ordentligt ;)
Ska strax fixa till mig , sen ska vi iväg till älsk´s mormor en sväng,
sen hämta den andra bilen, blir väl att vi åker inatt så
vi är uppe i Uppsala imorgon en stund innan förhandlingarna börjar.

Nej skriver senare..








Postat av: LAJSA.NET

Ja eller hur! Hehe.. Var i Landskrona letar ni? Jag tycker det är så himla svårt att hitta nått bra i Landskrona. Jag ställer nog för höga krav. Jag vill absolut ha trädgård, inget måste dock men då kräver jag stor balkong, var finns stora balkonger? Koppargården, Silvergården & Pilängen. Jag vill inte bo där. Det beror mest på utlänningarna. Jag har inget emot utlänningar så men där bor de värsta typerna tror jag. Denna här är på Sandvången. Helt ok. Dock skulle jag vilja ha vid Citadellet, Vengatan, Stormgatan.. Helst inte på Larvi för där är pappa bovärd + minibalkonger & lyhört. Inte högre än 2 våningar om där inte finns hiss. Ska vi bo högre vill jag ha hiss. Ska vi ha barn vill man inte behöva gå flera våningar med vagnen. Sen vill jag inte ha vagnen i trapphuset heller. :/

2008-06-25 @ 12:21:12
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?