Medicinfri & ännu uttråkad.

Jag satt precis & insåg att jag varit utan min medicin i snart 2 månader.
Låter nog inte särsklit speciellt men för min del är det jävligt stort.
Jag åt ju just den medicinen i 3½ år konstant tills mitt kräkande inte lät mig få i mig dom.
Visst har vägen varit hackig , första veckorna var hemska med abstinensbesvären,
men i helhet är jag nöjd.
Visst , vissa dagar är hemska & jag vet inte hur jag ska orka något , speciellt
när det är mycket runt om som stressar upp mig .
Men jag har livskvalite trots allt !
Det som är det bästa med att vara utan den är att veta att min tös i magen
inte behöver få hemska abstinens besvär efter födseln , jag kan amma (om det går utöver det).
Fördelarna väger upp för det jobbiga .
Jag har bevisat mig klara av vardagen på ett bra sätt iallfall, stå på egna ben utan någon
hjälp från tabletterna genom jobbiga perioder.

Nej jag är ta mig fan stolt över mig själv :)


Fortfarande väldigt uttråkad, gått en sväng med hunden , men det känns ju som man har
en klump efter i kopplet eftersom hon är så trött på kvällarna, ibland undrar man över om hon
inte förstått hur en hund ska bete sig , andra hundar blir överlyckliga för att komma på en promenix,
men våran ger en blickar som man vore världens största idiot som ska dra ut henne på en kisstur.
Mer människa än hund är hon utan att någon kan säga emot som känner henne ;)
Nu är hon iallfall vaken, går runt & vaktar här hemma.
Antagligen för älsk inte är hemma så blir hon extra vaksam ifall det skulle hända något .
Gullig är rätta ordet för henne <3

Klockan börjar ticka iväg nu märker jag , borde egentligen sova men när älsk
kommer skulle han väcka mig , lika bra att försöka vara vaken då eller hur?
Kan nog inte sova , tänker för mycket .
Imorgon blir det iallfall lägenhets visningen, det är nog det enda planerat för imorgon?
Sen på onsdag är det jobb igen , ledig torsdag & fredag & jobb i helgen .

Nej nu har jag inget mer tråkigt att skriva, men lär väl uppdatera snart igen ,
i brist på annat !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?