Så var det Måndag igen .

Helgen har gått för fort , man har inte hunnit med riktigt.
Igår vaknade jag & insåg att idag var det jobb igen :P
Iallfall , i fredags kom Linn , så vi handla & lite så sen kollade vi bara på tv & mös.
I lördags stack vi till mina föräldrar när vi vaknat & ätit frukost , slutade med att Linn sov över där
sen åkte vi hem & gjorde nada .
Igår åkte vi återigen till mina föräldrar ,  Linn & Simone höll på att spika & ha sig på deras
koja som faktiskt fick gardiner & hela köret ;)
Stack snabbt & kolla på en vagn på CenterSyd men den fanns inte inne , tråååk.
Sen sponsra min kära mor mig med 500 kr så det blev en bh,underkläder & ett par byxor.
Snäll som hon var i kassan på H&M fick jag byxorna billigare än vad jag egentligen skulle ;)
Sen lämnade vi Linn , stack in till staden igen för att tanka & hälsa på svågern & svärfar.
Hamna slutligen på donkan med lite cheeseburgare & glass ;)
På hemvägen köpte vi några twister till mig ( glassen vill säga ) ,
har fått ett jävla sug efter dom :P
Så jag kan säga att det återstår nog bara 1 av 6 glassar kvar eller något sånt .

Idag ska jag jobba från 15.30 - 21 .
Känns ju superkul?
Äsch , när jag väl är på jobbet så är det bra ändå ,
men det tar emot att göra något när vädret gör en hel depp.

JUST DET , igår kände älsk hur Ängla sparkade , hon hade kick off i magen vill jag lova,
han fick igång tösa genom att böka lite på magen , han gick ju iallfall svar tillbaka :)
Var så mysigt :)
Sparkarna blir mer & mer tydliga också , lite mer kraft i dom ,
i helgen träffa hon en nerv eller något för det kändes rejält haha.


Vår lilla Ängel <3









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?